Pilihan Penting Wanita Urban Dalam Pembelian Telekung Travel

20:29 anas 1 Comments

Terdapat 2 jenis  kain yang dijadikan telekung travel. Bawah ni adalah contoh favourite masa kini: 

  1. Kain parasut
Pernah dengar telekung travel berharga RM 20 -35? Haa, kalau nak tau, telekung travel yang berharga semurah tu sebenarnya tergolong dalam golongan yang kainnya ialah kain parasut. Kain telekung yang diperbuat dari parasut kebiasaanya ringan dan mudah terbang. Ianya boleh dilipat kecik kerana jenis kainnya yang lembut. Walaupun mudah terbang dan nipis, sebenarya ramai jugak wanita yang sukakan telekung travel kain parasut kerana ringan dan menyusahkan nak bawak ke hulu ke hilir
 Telekung Travel kain parasut


  1. Telekung cotton

Kain kedua pula adalah terdiri dari jenis cotton. Ini pun merupakan kesukaan wanita sekarang terutamanya wanita urban di Malaysia. Dapat pula cuaca di Malaysia yang panas dan lembab sepanjang tahun, telekung travel jenis cotton sememangnya pilihan paling bagus. Ianya berat sedikit dari kain parasut tetapi sekurang-kurangnya tiada masalah kain telekung terbang bila ditiup angin. Selain tu, kain telekung ni juga tak jarang dan boleh tahan lagi lama.
 Telekung Travel kain cotton dari The Zaahara Telekung
Harganya sekitar RM 50 – RM 120. Ada jugak yang cecah sehingga RM 150. Tetapi, yang berharga sekitar RM 150 biasanya adalah sebab sulaman yang terdapat di kain telekung travel tersebut.
Tepuk dada, tanyalah selera nak pakai jenis parasut atau jenis cotton. Murah atau mahal, bergantung kepada kemampuan diri sendiri.
Admin lebih menyarankan agar korang buat pembelian berdasarkan survey dan jugak testi yang dikumpulkan. Bukan apa, takut bila dah beli, tak happy nanti.

You Might Also Like

1 comment:

  1. Selamat hari,
    Saya orang Filipina, saya ingin melabur dalam perniagaan anda dengan niat baik. Saya mempunyai modal sendiri untuk pelaburan yang menguntungkan. Saya juga memberi pinjaman kepada swasta dan komersial dengan kadar faedah tahunan yang sangat rendah sehingga 3% dalam tempoh pembayaran untuk mana-mana bahagian dunia.

    Adakah anda memerlukan kredit dengan faedah 3% per tahun dari jumlah keseluruhan yang anda perlukan untuk membiayai atau perkongsian 50/50% untuk jangka masa 1 hingga 10 tahun? Saya ingin mengetahui pilihan anda untuk membolehkan kami menjalankan rundingan. Jumlah pembiayaan maksimum adalah $ 100 juta USD.
    Hubungi EMAIL: info@voorhinvestcorp.com
    URL laman web: http://voorhinvestcorp.com/
    WhatsApp: +1 4704068043
    LINE ID: philipvoor
    EMAIL: voorheesphilip@gmail.com
    TERIMA KASIH
    FILIP VOORHEES.

    ReplyDelete