Aktiviti bersama rumah kebajikan Nurul Hasanah, Ampang

18:07 anas 0 Comments

Pagi ni bangun memikirkan topik yang sesuai untuk dikongsi bersama anak-anak yatim Rumah kebajikan Nurul Hasanah pada pukul 11.30 pagi nanti. Kawan UiTM saya call saya tempoh hari dan ajak saya berkongsi pengalaman dengan anak-anak yatim yang berumur sekitar 2-16 tahun. Jumlah anak yatim ialah dalam lingkungan 32 orang.

Aktivi yang berada dalam kepada ketika ini ialah:

1.     Berkongsi cerita pasal cita-cita
2.     Kisah manusia ke bulan
3.     Bagaimana kita boleh jadi hebat dengan apa yang kita ada sahaja
4.     Setiap orang berbeza tetapi unik

Well, dalam kepala setakat ini tak banyak idea. This is the only few ideas yang ada.

Saya akan bawak Aisya sekali since Luqman kena duduk rumah grounded with his mommy. Kalau tak, it would have been a family gathering dah hari ni.

Anyways, saya dah kena get ready.

Nanti saya update lagi.

Salam.





You Might Also Like

0 comments: