3 Tips Mudah Memilih Telekung Travel

00:59 anas 0 Comments

3 TIPS MUDAH emilih tELEKUNG telekung


Travel Telekung - Telekung Sofia dari www.zaahara.com sebagai item 'must have' oleh wanita urban 

Sapa tak suka bercuti atau melancong kan? Especially ladies, lagi la suka. Even my wife love traveling. Kalau tak travel dalam 4 bulan, confirm muka sememeh dah akan keluar. Besides that, my wife dibesarkan oleh family yang memang suka travel. They have been travelling every year since she was 4 years old. Reason why the parent’s loves travelling is because it can bring togetherness during a particular trip.

Back to our story, travelling ni sebenarnya bagus sangat sebab boleh bagi ketenangan dan juga pelepasan dari kehidupan kita yang sibuk.

Kat sini I nak bagi tips sikit to you all yang suka sangat melancong. Yalah, melancong jangan sampai lupa nak solat pulat kan. J

Satu benda yang you all kena ada time melancong is the telekung travel. Serious! Telekung travel. Ok now please read the 3 tips I nak share so before you choose one telekug travel.

Ada 3 tips mudah yang harus diambik-berat bila memilih travel telekung iaitu:  

1.      Berat kain
Telekung Travel seharusnya dipilih dari jenis yang sangat ringan tapi kalau boleh, avoid kain parasut atau parachute. Masalah dengan kain jenis parachute adalah ianya senang terbang kalau ditiup angin.

2.      Mudah dilipat
Telekung Travel sepatutnya mudah dilipat supaya lepas guna sister boleh terus lipat dan masukkan dalam handbag cute you all. Kalau nak dibandingkan dengan telekung biasa, dah tentulah berat dan tak kecik kalau nak dilipat kan?

3.      Bag kecil
Telekung Travel juga mesti ada bag kecik untuk telekung travel tu di simpan dalamnya. So, at least telekung travel tu taklah kotor and boleh laa dipakai lama.

Alhamdulillah. Sekarang you all dah tahu apa yang harus ada pada telekung travel kan? So at least I hope this 3 tips will give you a better chance in getting one telekung travel.

Holiday dapat, ibadah pun dapat.

Arios.




Travel telekung - Telekung Sofia grey dari www.zaahara.com





You Might Also Like

0 comments: