Budak kecik umur 5 tahun jadi jutawan Youtube

07:20 anas 2 Comments


5 perkara menarik tentang Ryan Toy Review

Ibu mana yang tak kenal ‘Ryan Toy Review’ kan? I rasa boleh katakana at least 2 million moms kat Malaysia sure tau sapa ‘Ryan Toy Review’. Tapi kalau dad, NOT all tau kewujudan ‘Ryan Toy Review’ because I have asked several of my guy friends, ada yang tak tau pun sapa si Ryan ni. LOL.

Ok, now let me share 5 things you need to know about Ryan Toy Review:  

1.     Ryan’s mom does not reveal her name
This is amazing kan? Well, Ryan is so famous and the mom just don’t want to reveal her name?! What? Maybe she just needs protection and needs some privacy. Or perhaps in the long run, if suddenly Ryan decided not to pursue doing the show, at least she still has her life. Smart kan?



Ryan mom doesn't reveal her face previously


2.     Untuk dapat viewers yang berjuta, mereka mengambil masa selama 4 bulan
You think it is that easy to get millions of viewers? Just record, edit and upload. Haha. I wish it is that easy. To get millions of viewers, you need to understand YouTube’s algorithm and also keywords to use. This sounds a bit technical but you can google it.


Number of viewers for Ryan Toy review


3.   Hasil pendapatan sebulan adalah 1 juta USD
Interesting! If you watch their videos, you can see how in two years their life has changed. From a small house to a big house. Think about it, how can they not afford it when they are getting paid USD 1 million a month!


4.     Kamera dibiarkan pasang walau dalam keadaan Ryan tidak bermain
The parents let the video running even when Ryan is not playing the toys. Reason for this is they just want to capture moments. In case there is interesting moment recorded, then they will edit and upload. Easy peasy.

5.     20 daripada 100 channel di youtube fokus kepada toy review
1/5 out of the youtube channel is dominated by toys review. It shows how important the kids are to the youtube kan? I’ve heard a lot of times whereby young parents should be scared of the ipad. In reality, it is not the ipad or the phones anymore. It is the youtube. 

Youtube plays a more important role than the television used to be. As for me, my kid has been watching youtube ever since she was 3 months old. Thanks to the maid at home! I blame her for that. LOL.


So guys, I am sharing about Ryan Toy Review because I know most of you young moms are aware of Ryan but not many really googled about them. Trust me. After reading my blog, confirm ada yang akan pi google to check them in more details. Silap-silap ada yang nak buat vlog lepas ni. Why not kan? Who knows you and your kids can be the next YOUTUBE Star!

Adios!


You Might Also Like

2 comments:

  1. Saya telah kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

    Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari seorang ibu Susan bowman, yang saya fikir sebagai salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan mencubanya semula .... Mengejutkan saya selepas prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya memohon langsung ke akaun bank saya tanpa bayaran tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja yang indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya yang memerlukan pinjaman juga dikenakan dan mereka mendapat pinjaman juga ....

    Anda boleh menghubungi ibu Susan bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
    Juga pada whatsapp 12027538718
    untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

    Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di email ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

    ReplyDelete
  2. BERITA BAIK

    Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, adakah anda serius memerlukan pinjaman segera, anda memikirkan memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai hasrat anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan, dan pinjaman korporat , Dan segala macam pinjaman pada kadar faedah 2%. Kami adalah Syarikat Pinjaman yang sah, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapatkan semua pinjaman individu dengan senyuman di wajah mereka.
    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel:
    Susanbowmanloancompany@gmail.com

    dan anda juga boleh pergi ke syarikat Via whatsapp dengan nombor ini
    +120275328718
    anda boleh memanggil atau teks kami pada nombor itu

    ReplyDelete