Benda yang kita tahu, tak semestinya orang lain pun tahu

08:01 anas 0 Comments

Semalam saya berkongsi pasal Go-Jek dan disebabkan saya share di facebook saya, maka banyaklah yang membaca. Yang menariknya ramai dari kalangan follower saya tak pernah dengar pun pasal Go-Jek.

Yang lagi menarik, baru saya perasan yang ramai tak pernah dengar pun perkataan-perkataan seperti ‘startup’, ‘unicorn’ ‘vc’.

Well, dulu saya pun tak pernah dengar tapi bila dah mula bercampur dengan orang-orang yang berjaya dalam industry especially dalam tech, saya pun mula membuka mata untuk belajar secara mendalam pasal industry ni.

Kalau bukak google, type aja ‘startup’, ‘silicon valley startup’ ‘unicorn startup’, you akan dapat tengok satu dunia baru. Well, tahniah jika you dah pernah tahu. Kalau tak pernah tahu, its ok. There’s always something new to learn kan?

Anyways, enough for now. I’ll continue later with a different topic pulak.

Salam.

You Might Also Like

0 comments: