Lebih baik update di blog instead of Facebook

17:54 anas 1 Comments

Pagi ni I nak berkongsi sikit pasal blogging.

For the past 2 years, I have been very active updating facebook. One day lebih kurang 3-4 kali I akan update and I have a lot of followers as well.

Tapi,lama kelamaan especially in 2017, I find facebook can be very boring. Reason for this boringness is because everyone seems to be heading to ‘personal branding’, ‘storytelling’, ‘selling’ and yang paling tak best is ‘cerita success diri sendiri’.

So finally I decided it’s time for me to be regular with blog. At least this blog is a place whereby I can treat it is as my life journey.

A lot of things that is my head can be shared here. It is like a database of stories.

At the current moment, I will update on regular basis because I want to get the rhythm of writing. Once dah jumpa my style and niche, there will definitely be improvement.

Ok from me now. I will continue with other updates later.


Adios!

You Might Also Like

1 comment:

  1. Saya telah kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

    Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari seorang ibu Susan bowman, yang saya fikir sebagai salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan mencubanya semula .... Mengejutkan saya selepas prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya memohon langsung ke akaun bank saya tanpa bayaran tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja yang indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya yang memerlukan pinjaman juga dikenakan dan mereka mendapat pinjaman juga ....

    Anda boleh menghubungi ibu Susan bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
    Juga pada whatsapp 12027538718
    untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

    Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di email ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

    ReplyDelete