Barang Yang Wajib Ada dalam Bag Tangan Muslimah

09:14 anas 1 Comments


This is Telekung Travel from The Zaahara Telekung. Telekung travel ni perlu ada di dalam bag you kerana :

1.     Memudahkan you solat bila-bila waktu
2.     You boleh jadi hero jika ada kawan you atau family you yang perlukan telekung tapi tak bawak – ni time keluar sekali
3.     You boleh jadi agent marketing secara tak langsung. Semua customer we all yang dah pernah beli and suka telekung travel ni confirm akan return balik untuk beli for their family, friends and colleagues.

Telekung Travel ni dah boleh kata macam #OOTD wajib untuk you all yang suka travel and also always on the-go.

Me and wife created this telekung travel pun sebab I noticed my wife memang selalu sibuk and problem starts when she doesn’t has her telekung when travelling. Dia selalu complain yang telekung kat surau busuk, hapak and berkulat. Yucks!

So, secara logiknya, kan lebih mudah bila ada telekung travel sendiri kan?

Harga telekung travel ni pun sangat berpatutan dengan kain dan kualiti.


Dapatkan segera and you all dah boleh start menjual secara tak langsung kalau happy dengan kualiti yang kami tawarkan. 

You Might Also Like

1 comment:

  1. Saya telah kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

    Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari seorang ibu Susan bowman, yang saya fikir sebagai salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan mencubanya semula .... Mengejutkan saya selepas prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya memohon langsung ke akaun bank saya tanpa bayaran tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja yang indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya yang memerlukan pinjaman juga dikenakan dan mereka mendapat pinjaman juga ....

    Anda boleh menghubungi ibu Susan bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
    Juga pada whatsapp 12027538718
    untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

    Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di email ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

    ReplyDelete