Kisah Mydin yang humble dan simple - Anda pasti teruja

20:12 anas 0 Comments

Semalam saya ke Mydin bersama isteri. Ada satu kaunter bayaran yang baru dibuka dan kebetulan ada satu uncle India atau lebih tepat, mamak berada di depan saya. Saya suruh dia bayar dulu walaupun saya sebenarnya di hadapan beliau.

Yang saya pelik, uncle ni beli chocolate tapi dia bayar guna card credit. Saya ada terfikir nak bayarkan tapi terasa macam malas pulak.Lepas dia bayar, giliran saya pula nak buat bayaran.

" Awak tahu tak siapa uncle tadi?" Supervisor bertanya kepada cashier girl.

"Saya tak tahu." Cashier girl.

"Dia tulah Mydin Mohamed. Owner Mydin." Supervisor.

Haaa...Kami semua terdiam termasuklah cashier girl tadi.

Tak sangka owner pun beratur bila nak beli barang dan kami semua kagum owner yang sememangnya jutawan dan berjaya tu relax and cool je.
Takda pun perasaan hebat dan tolong pandang aku!
Mydin The Untold Story


You Might Also Like

0 comments: