Kisah Dongeng Lembu and Kambing Belakang Rumah

02:16 anas 0 Comments

Kambing dan lembu

Kalau korang nak tau, Aisya suka sangat baca buku malam-malam. Before this, Erin yang akan bacakan buku untuk dia but now saya yang kena bacakan untuk dia sebab Erin nak saya spend more time with Aisya.

Mula-mula saya ada perasaan boring and mengantuk lepas beberapa minit baca buku tapi kalau sekarang ni, saya dah mula look forward that reading time.

Antara buku yang kitaorang selalu baca as of now ialah "Ilyas and the Duck".

Ilyas & Duck


Buku ni berkisarkan seorang budak lelaki yang bernama Ilyas dan Duck kepunyaannya. Mereka sama-sama mencari Allah.

So since buku ni dah 5 kali saya baca sampai khatam, saya dah reka satu cerita baru iaitu "kambing dan lembu". Setiap hari cerita 'kambing dan lembu' pasti bertukar and it seems that Aisya likes it too.

Tak sangka Ayah si Aisya is a storyteller kan?

Ok, nanti I akan share dengan u all cerita 'kambing dan lembu bila ada masa lain.

You Might Also Like

0 comments: