Kisah lelaki lembut yang berhijrah

01:44 anas 0 Comments

Semalam saya share di Facebook saya mengenai si lelaki lembut yang sekarang hangat di viralkan oleh media online dan juga offline.

Oleh kerana saya termasuk dalam cerita penghijrahan beliau, saya mengambil kesempatan untuk menulis mengenai beliau tetapi saya tidak 'tag' nama beliau dan juga mentor baru beliau kerana saya tidak mahu mengambil kesempatan secara menyeluruh.

Bagi saya, cukup sekadar berkongsi apa saya patut kongsi kerana cerita ini telah mengganggu fikiran saya sejak dua tiga hari yang lalu.

Apa yang saya belajar ialah, kadang-kadang orang yang terkenal tidak mudah mengingati orang yang biasa-biasa kerana mereka ada beratus ataupun ribuan orang yang ingin mengenali mereka.

Kehidupan mereka lebih kepada 'relationship touch and go' ataupun 'people come and go easiliy.'

So kalaulah saya tag nama saya dengan si dia yang berhijrah, kemungkinan besar saya boleh jadi fomous instantly but thats not important. The important part is to share what I should share.

You Might Also Like

0 comments: