Trailer Munafik 2 - 5 Sebab kenapa filem Munafik 2 best

00:42 anas 0 Comments



Hari ni me and wife watched Munafik 2 at 12.50 MBO Subang Parade. Movie ni best dan I would give rating of 4 out of 5. Why not 5 over 5?

Anyways, here I nak kongsikan sedikit kenapa cerita ni best.

1. Banyak elemen suspens yang memang mengejutkan. Kalau hati tak kental, better don't watch this movie.
2. The script and the plot memang ok. Tak membosankan langsung.
3. The actors and the actress memang superb. All played good part in the movie.
4. Banyak nasihat tentang Allah yang boleh membantu kita untuk sedar diri kembali.
5. Ending yang tak disangka-sangka.

I literally got what I expected from this movie. Memang best and I would suggest everyone to watch Munafik 2 over the weekend.

You Might Also Like

0 comments: