Ayam Goreng McD yang cuba dilawan oleh Ayam Goreng KFC

00:21 anas 0 Comments



Ini adalah Ayam Goreng McD yang best gila. Disebabkan iklan Ayam Goreng Mcd ni, saya dan family dah a few times makan and seriously memang gempak. Tak sangka! 

So saya ada jugak bertanya kat wife saya kenapa KFC tak buat iklan ayam goring macam dulu. Kenapa biarkan saja McD yang buat. Pelik.

Nak dijadikan cerita, semalam masa saya tengah tengok Astro, saya ternampak iklan KFC pulak. Finally! Keluar jugak iklan Ayam Goreng dari KFC. Tapi….

Bagi kami, iklan dia tak ‘wow’ dan sepatutnya mereka kena buat lagi gempak dari McD.

Contohnya :

Rasailah ayam goreng sebenar yang menjadi pujaan dari tahun 80’an.
Ayam goreng original vs ayam goring buat-buat


Atau apa saja copywriting yang boleh membuatkan orang terus berpusu-pusu ke KFC.



Kalau you all nak tahu, saya tak berjaya jumpa video KFC! Nampak sangat they are not as serious as McD.

Apa-apahal, cubalah you all tengok sendiri dan bandingkan perbezaan Ayam Goreng McD dan Ayam Goreng KFC.

Time saya tengah tulis ni pun terus jadi lapar! Argh...

You Might Also Like

0 comments: